2014 yılının sonlarına doğru piyasaya sürülen ve gerçekçi oyun deneyimiyle oyunseverlere sunduğu imkanların yanında getirdiği sorunlarla gündeme oturan Battlefield 4, sonunda Electronic Arts’ı memnun etmeyi başarmış.

29 Ekim 2014’de piyasaya sürülen Battlefield 4, hayli sorunluydu. Özellikle Oyunun multiplayer modlarında yaşanan sürekli server çökmeleri adeta Battlefield 4’ü satın alanları canından bezdirmişti.

Bu durumu stabilize etmek adına devasa yamalar yayınlayan Dice, Battlefield 4’teki sorunları tam olarak gideremese de, oyuna giriş aşamasında yaşanılan çökmeleri ortadan kaldırmayı başarmıştı.
Yabancı bir mecra, Battlefield 4’ün yaşadığı bu sorunlu sürecin serinin ismine zarar verip vermediğini EA yetkilisi Blake Jorgensen’e sordu.

 

 

Jorgensen konu ile ilgili yaptığı açıklamada Battlefield 4’ün serinin ismine bir zarar vermediğini savunan EA yetkilisi, Battlefield 4’ün kendileri için hala çok önemli olduğunu ve oyunun satış rakamlarından memnun olduklarını belirtti.